Obchodní podmínky
Článek I.
Vymezení pojmů
1. Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) je společnost inovatronic s.r.o. se sídlem Súhvezdná 1430/44, 82102 Bratislava, Slovensko IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537
2. Obchodníkem je společnost inovatronic s.r.o. se sídlem Súhvezdná 1430/44, 82102 Bratislava, Slovensko, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537
3. Obchodníkem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.evpartner.cz je společnost inovatronic s.r.o. se sídlem Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratislava, Slovensko, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537.
4. Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil objednávku. Pro účely zákona č. 102/2014 Z. z. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
5. E-shopem je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb.
6. Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněné na stránkách e-shopu.
7. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře.
8. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace, jakož i telefonické komunikace.
Článek II.
Cena
1. Všechny uváděné ceny u zboží jsou konečné včetně 20 % DPH.
2. Obchodníkjící je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentě provedení nákupu.
Článek III.
Objednávka
1. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Pro správné vyřízení objednávky je nutné vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.
2. Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb a tedy objednávka se stává pro spotřebitele závaznou.
3. Potvrzením objednávky ze strany obchodníka vzniká kupní smlouva, kterou je možné měnit, rušit nebo doplňovat pouze na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a obchodníkem, pokud zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak. Potvrzením objednávky ze strany obchodníka je odeslání zboží.
4. Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generován e-mail s potvrzením přijetí objednávky e-shopem. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu odstavce 3. tohoto článku.
5. Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
6. Pokud obchodník není schopen splnit objednávku nebo její část v lhůtě na vyřízení objednávky při vynaložení maximálního úsilí a to z důvodů např. že zboží se nevyrábí, není dostupné u výrobce nebo na externím skladě dodavatele, výrobce provedl tak závažné změny, pro které není možné realizovat objednávku nebo z důvodů vyšší moci, může objednávku stornovat o čem kupujícímu pošle e-mail. Také má obchodník právo zrušit objednávku, pokud kupující uvede nepřesné údaje v objednávce nebo na jeho uvedené e-mailové adrese se nepodaří zaslat potvrzující e-mail o přijetí objednávky nebo pokud se nepodaří ověřit telefonicky objednávku nebo identitu kupujícího. Pokud již byla kupujícím provedena platba nebo její část, vrátí obchodník peněžní prostředky přijaté od kupujícího, a to bankovním převodem na účet uvedený kupujícím v objednávce, do 14 dnů ode dne stornování objednávky.
7. V případě, že do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky e-shopem nekontaktuje kupujícího e-mailem nebo telefonicky a nedojde ke shodě, je smlouva považována za neplatnou. V takovém případě je obchodník povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zpět kupujícímu do 14 dnů od doručení neplatné objednávky.
Článek IV.
Způsob doručení zboží
1. Způsob doručení záleží na rozhodnutí kupujícího uvedeném v objednávce.
2. V případě platby předem zboží obchodník zašle nebo doručí způsobem nebo prostřednictvím přepravce, který si kupující vybral v objednávce.
3. V případě, že kupující vybere platbu na dobírku, bude zboží doručeno prostřednictvím přepravce, který si vybere obchodník.
4. Kupující je povinen zboží převzít na uvedené adrese a doručení potvrdit podpisem a/nebo podpisem a razítkem. Počítá se s tím, že kupující nebo osoba oprávněná zboží převzít je přítomna na uvedené adrese v den doručení zboží.
5. V případě, že přepravce nemůže zboží předat kupujícímu z důvodů, které leží na straně kupujícího (nevyzvednutí zboží na poště, nesmyslné či neúplné adrese), je obchodník oprávněn požadovat náhradu nákladů na zaslání zboží kupujícímu podle aktuální platné ceny dopravy.
Článek V.
Dodací podmínky
1. Obchodník je povinen do 30 dnů od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodli jinak, nebo pokud u zboží nebyla uvedena delší dodací lhůta.
2. Pokud je zboží skladem, je expedováno podle kapacitních možností v co nejkratším čase.
3. Pokud se v objednávce nachází více zboží a služeb a část z nich není skladem, obchodník informuje o této skutečnosti kupujícího s možnostmi částečných dodávek.
4. Spolu se zbožím je zákazníkovi zasílána faktura (daňový doklad), dodací list, návod i ostatní dokumenty ke zboží nebo službě od výrobce, a to výhradně elektronickou formou na e-mailovou adresu kupujícího, kterou obchodníkovi poskytl.
5. Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodáváno.
6. Obchodník realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím těchto přepravních možností:
- České pošty, a.s.,
- přepravní společnosti Packeta/ Zásilkovna s.r.o.
- vlastní dopravou obchodníka.
Článek VI.
Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb
Při platbě předem na bankovní účet na základě zálohové faktury nebo prostřednictvím platebních bran si za dopravné obchodník účtuje následující poplatky:
1. Při dopravě českou poštou a platbě v hotovosti s doručením do 2 pracovních dnů po expedici z našeho skladu - 69 kč.
2. Při dopravě službou Doručení na adresu kurýrem s platbou v hotovosti (zajišťovanou kurýrní společností Zásilkovna anebo DPD) s doručením do 2 pracovních dnů po expedici z našeho skladu – 95 kč + 29 kč, spolu 124 kč.
3. Při dopravě na výdejní místo společnosti Zásilkovna s platbou v hotovosti a doručením do 2 pracovních dnů po expedici z našeho skladu – 69 kč + 29 kč, spolu 98 kč.
5. Při dopravě Slovenskou poštou s platbou předem a doručením do 3 pracovních dnů po expedici z našeho skladu - 95 kč.
6. Při dopravě službou Doručení na adresu kurýrem s platbou předem (zajišťovanou společností Zásilkovna anebo DPD) s doručením do 3 pracovních dnů po expedici z našeho skladu – 95 kč.
7. Při dopravě na výdejní místo společnosti Zásilkovna s platbou předem a doručením do 2 pracovních dnů po expedici z našeho skladu – 69 kč.
8. Výše uvedené poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb platí pouze s místem dodání na území České republiky.
9. Obchodník se může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb, jakož i cen za tyto služby.
10. Obchodník může zaslat zboží, které je okamžitě dostupné kupujícímu, a zbývající část objednávky doručí dodatečně ve lhůtě stanovené zákonem, za předpokladu, že kupujícímu nebude účtováno žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které již bylo započítáno v objednávce.
11. Obchodník se zavazuje objednávku kupujícího zabalit přiměřeně povaze a kvalitě objednaného zboží, a to použitím třívrstvé lepenky s vnitřní fixací, případně obálky se vzduchovou bublinkovou výplní.
12. V případě doručení prostřednictvím České pošty se obchodník zavazuje označit takovou objednávku doplňkovou službou "křehké", a to plně na jeho náklady bez účtování jakéhokoli příplatku od kupujícího.
13. Zboží, které je křehké povahy a jemné kvality, obchodník výslovně doporučuje zasílat jen kurýrem, případně Českou poštou, kde je možné doplňkovou službu "křehké" aplikovat.
14. Kupující je povinen ihned po převzetí zásilky od přepravce obsah objednávky před příslušným přepravcem řádně zkontrolovat a případná poškození hlásit přepravci a dále řešit s konkrétním přepravcem, a to především nárokováním si na vyplacení vzniklé škody na zboží, vzniklé v důsledku nesprávného zacházení s předmětnou zásilkou při jejím doručování kupujícímu.
15. Při vzniku škodní události při přepravě je kupující povinen takovou skutečnost oznámit i obchodníkovi, a to bezodkladně, nejpozději do 1 pracovního dne.
Článek VII.
Převod vlastnického práva
1. Vlastnické právo přechází z obchodníka na kupujícího až momentem převzetí na místě určeném kupujícím.
2. Zboží nebo služby, na které se vztahuje ještě vlastnické právo obchodníka, si obchodník vyhrazuje právo v případě uplatnění reklamace kupujícím vyřídit až v momentě úplného zaplacení předmětu kupní smlouvy.
Článek VIII.
Storno kupní smlouvy
1. Stornovat objednané zboží nebo službu má kupující právo do 1 hodiny od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku při zboží, které je vyráběno na zakázku, podle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.
Článek IX.
Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele
1. Spotřebitel má na základě zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory obchodníka o a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon“) podle ustanovení § 7 a následujících zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Pokud je předmětem kupní smlouvy dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.
2. Spotřebitel je povinen, pokud toto právo chce využít, odeslat elektronické odstoupení od kupní smlouvy nejpozději v poslední den určené lhůty na e-mailovou adresu reklamace@evpartner.cz.
3. Na odstoupení od smlouvy slouží elektronický dokument, který je možné stáhnout po kliknutí sem. Kupující vyplní dokument na počítači a odešle jej v příloze elektronické e-mailové zprávy na adresu uvedenou v předchozím bodě 2. Následně se postupuje podle instrukcí v samotném dokumentu, případně více informací je možné najít na samostatné stránce určené pro vrácení zboží do 30 dní bez udání důvodu.
4. Spotřebitel může k odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží využít také speciální online formulář, který je k dispozici na webových stránkách prodávajícího v části Vrácení zboží.
5. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat předmět smlouvy, od které odstupuje, spolu se všemi dokumenty – např. originálem faktury, dodacím listem, návodem a jinými dokumenty ke zboží, které mu byly doručeny spolu se zbožím, nejpozději však do 30 dnů ode dne odstoupení (§ 10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícím, aby si vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury.
6. Vrácené zboží doporučujeme zaslat prostřednictvím služby reklamační asistent společnosti Zásilkovna, a to následujícím způsobem. Po vyplnění a odeslání dokumentu pro odstoupení od smlouvy nebo po vyplneni online žádosti, Vám zašleme speciální kód do 24 hodin po zaevidování Vaší žádosti na e-mailovou adresu, kde najdete také další instrukce pro vrácení zboží. Zboží poté zabalte do krabice, aby při přepravě nedošlo k poškození původního obalu ani příslušenství, a odneste ho na kteroukoliv pobočku společnosti Zásilkovna. Obsluze v prodejně nadiktujte tento ID kód, informujte je, že chcete využít službu Reklamační asistent, a odevzdejte jim zásilku určenou k vrácení. kompletní seznam poboček společnosti Zásilkovna najdete po kliknutí na tento odkaz.
7. V případě, že není ve vašich možnostech zboží určené k vrácení odeslat prostřednictvím služby reklamační asistent, zásilku můžete odeslat i prostřednictvím jiného, libovolného přepravce, jako je např. Česká pošta, a to na adresu našeho skladu: inovatronic s.r.o., Súhvezdná 1430/44, 82108, Bratislava.
8. Zboží nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude převzato.
9. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží / službu včetně nákladů na dopravu ve smyslu ustanovení § 9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Z.z. i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 30 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve, než je mu doručeno zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že obchodník navrhl, že si zboží vyzvedne sám.
10. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
11. Náklady na vrácení prostřednictvím služby reklamační asistent jsou ve výši 69 kč s DPH. Tato částka bude kupujícímu zaúčtována v dobropisu a poměrně odečtena od částky určené k refundaci.
12. Právo na odstoupení od smlouvy se neuplatňuje na zboží a služby, které jsou vymezeny v § 7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014 Z.z.
13. Spotřebitel nese jakékoliv snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.
Článek X.
Práva a povinnosti smluvních stran
1. Za smluvní strany se považuje obchodník a kupující. Kupující je povinen:
- převzít objednané zboží,
- zaplatit za zboží dohodnutou odměnu obchodníkovi,
- prověřit nedotčenost obalu resp. i samotné zboží při jeho převzetí. Jakékoliv zjištěné nedostatky je kupující povinen oznámit příslušnému přepravci a rovněž obchodníkovi, a to bezprostředně ihned po zjištění takového poškození.
2. Obchodník je povinen dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a za dohodnutou cenu, spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi všechny dokumenty k zboží jako například fakturu za zboží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě českého jazyka.
3. Prodávající dodá kupujícímu produkt, který splňuje technický popis a technické atributy produktu, které jsou vždy uvedeny na stránce konkrétního produktu, identifikované s kódem a názvem produktu.
4. Výrobce zboží se během doby prodeje může změnit, obchodník je však povinen vždy zajistit kupujícímu stejnou technickou specifikaci produktu, jeho kvalitu a vlastnosti, které si kupující objednal a které jsou vždy explicitně uvedeny na stránce konkrétního produktu.
5. Obrázky produktů na stránce obchodníka slouží k vizualizaci a lepší představě o produktu kupujícímu a mohou být digitálně upravené. Obrázky a jiné vizuální materiály umístěné na stránkách obchodníka slouží výlučně jen k ilustračním účelům a k vizuálnímu přiblížení designu dotyčného výrobku kupujícímu. Konečná podoba výrobku může být mírně odlišná.
Článek XI.
Ochrana osobních údajů a podmínky ochrany osobních údajů (GDPR)
I. Základní ustanovení
1. Správcem osobních údajů podle § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) je společnost inovatronic s.r.o. se sídlem Souhvězdí 1430/44, 82108 Bratislava, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537 (dále jen: „správce“).
2. Kontaktní údaje správce jsou
adresa: inovatronic s.r.o. Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratislava
email: info@evpartner.cz
telefon: +420 252 252 965
3. Osobními údaji se rozumí všechny informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokalizační údaje, síťový identifikátor nebo odkazem na jedno nebo více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
4. Správce Jmenuje odpovědnou osobu pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji odpovědné osoby jsou:
Patrik Macko, info@evpartner.cz
II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nutné pro plnění smlouvy.
III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je řádné plnění a doručení provedené objednávky
2. Účelem zpracování osobních údajů je plnění dodání zboží ve smyslu uzavřené objednávky.
3. Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu § 28 Zákona. S takovým zpracováním jste poskytl/la svůj výslovný souhlas.
• plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle § 13 odst. 1 písm. b) Zákona,
• oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních oznámení a newsletterů) podle § 13 odst. 1 písm. f) Zákona,
• Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních oznámení a newsletterů) podle § 13 odst. 1 písm. a) Zákona v případě, že nedošlo k objednání zboží nebo služby.
• vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nezbytnou podmínkou pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji ze strany správce plnit,
• zasílání obchodních oznámení a výkon dalších marketingových aktivit.
IV. Doba uchovávání osobních údajů
1. Správce uchovává osobní údaje maximálně po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu) a po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
• Podílející se na dodávání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
• zajišťující služby provozování e-shopu (společnost Shoptet s.r.o.) a další služby související s provozováním e-shopu,
• zajišťující marketingové služby, společnost Heureka shopping s.r.o. za účelem odeslání dotazníku spokojenosti.
1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
VI. Vaše práva
1. Za podmínek stanovených v Zákoně máte
2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
• právo na přístup k svým osobním údajům podle § 21 Zákona,
• právo na opravu osobních údajů podle § 22 Zákona, popřípadě omezení zpracování podle § 24 Zákona,
• právo na výmaz osobních údajů podle § 23 Zákona,
• právo vznést námitku proti zpracování podle § 27 Zákona,
• právo na přenositelnost údajů podle § 26 Zákona,
• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména bezpečnostními dveřmi a zámky na adrese, kde jsou tyto údaje uchovány.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste se seznámil/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste se seznámil/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši emailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
4. Tyto podmínky ochrany osobních údajů nabývají účinnosti dne 25.5.2018.
Článek XII.
Náhrada škody při nepřevzetí zboží
1. Obchodník má právo na náhradu škody (podle ust. § 420 a násled. Občanského zákoníku), v případě že si kupující objednal zboží, které nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě obchodníka si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal v určené lhůtě k odběru. Odbernou lhůtu určuje přepravce, který kupujícího na odberní lhůtu upozorní prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. X bod 2. písm, a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží.
2. Při určování výše náhrady škody, obchodník bere v úvahu především dopravní náklady a s tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky jako i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat i ušlý zisk.
3. Obchodník má právo i neuplatnit si právo na náhradu škody nebo si toto právo uplatnit jen částečně.
Článek XIII.
Závěrečné ustanovení
1. Obchodník si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek se celý proces nákupu řídí těmi všeobecnými obchodními podmínkami, které byly platné v momentě odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou dostupné na internetové stránce obchodníka. 2. Neoddělitelnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou i reklamační podmínky.
3. Odesláním objednávky kupující potvrdil, že si přečetl všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky.
4. Tyto podmínky byly vypracovány v rámci projektu certifikace e-shopu nakupujbezpecne.sk.
5. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím, stejně jako jsou zveřejněny na internetové stránce e-shopu.
6. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, jakým obchodník vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že obchodník porušil jeho práva, má možnost obrátit se na obchodníka se žádostí o nápravu. Pokud obchodník na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má podle § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel také může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.
7. Vztahy, které nejsou těmito všeobecnými obchodními podmínkami upraveny, se řídí podle příslušných ustanovení především Zákona č. 40/1964 Sb., Zákona č. 250/2007 Sb., Zákona č. 102/2014 Sb., Zákona č. 122/2013 Sb., Zákona č. 22/2004 Sb. a Zákona č. 513/1991 Sb.
8. Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich neoddělitelných součástí nabývají platnosti a účinnosti dne 01.01.2024.