Vrácení zboží

Vyplňte online žádost o vrácení zboží rychle a jednoducho

Nejčastější otázky a odpovědi, které by Vás mohly zajímat

1. Můžu vrátit jakýkoli produkt z Vašeho eshopu?


Ano. Podmínkou je, aby byl produkt nepoužitý, a to z bezpečnostních důvodů.

2. Na jakou adresu mám poslat zboží, které chci vrátit?

Na žádnou. Nepoužité zboží, které nám chcete vrátit bez udání důvodu neposíláte poštou ani kurýrem. Přepravu zajistíme my, a to přes službu reklamační asistent společnosti Zásilkovna.

3. Jak to tedy funguje, co mám udělat?

Princip je velmi jednoduchý. Zboží zabalte nejlépe tak, jak Vám bylo doručeno. Následně počkejte na zaevidování Vaší žádosti o vrácení zboží. Jakmile bude Vaše žádost zaevidována a přijata do našeho systému, zašleme Vám e-mail. V tomto e-mailu budete mít speciální instrukce. Balík následně odevzdejte na kterékoli pobočce společnosti Zásilkovna a obsluhe Nadiktujte speciální ID kód, který Vám zašleme v e-mailu. Obsluze obchodu dále oznámte, že chcete využít vrácení zboží prostřednictvím služby Reklamační asistent.

4. Budu za tuto službu na pobočce něco platit?

Ne. Na pobočce společnosti Zásilkovna nebudete nic platit.

5. Jaký je poplatek za vrácení zboží bez udání důvodu?

Poplatek za vrácení zboží prostřednictvím služby reklamační asistent přes společnost Zásilkovna je ve výši 69 kč s DPH. Tato suma bude proporcionálně odečtena z dobropisované částky, která Vám bude vrácena na číslo účtu, které jste uvedli ve formuláři. V případě, že bude na výrobku objevená výrobní porucha, poplatek Vám účtován nebude. Více informací najdete v našich aktuálních všeobecných obchodních podmínkách, kterých nedílnou součástí jsou i reklamační podmínky.

6. Kdy mi vrátíte za zboží peníze?

Peníze Vám budou vráceny do 30 dnů od přijetí Vámi zaslánoho zboží. Peníze budou poukázány na číslo účtu, které jste uvedli ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

7. Vrátíte mi i poštovné, které jsem zaplatil/a za první doručení objednávky?

Ano. Pokud odstupujete od smlouvy a vracíte veškeré zakoupené zboží, poštovné náklady ve výši nejlevnějšího dopravce Vám samozřejmě vrátíme.

8. Budete mě nějakým způsobem informovat o průběhu?

Ano. Jakmile nám dorazí Vaše zboží, zašleme Vám potvrzující e-mail. Následně Vám odešleme další e-mail o potvrzení vrácení peněz formou dobropisu.

Více informací Vám rádi poskytneme prostřednictvím našich kontaktů. V případě jakýchkoli dotazů nás proto neváhejte kdykoliv kontaktovat. Nezapomeňte, jsme tu pro Vás.


Váš tým EVPARTNER

Datum aktualizace: 1.1.2024